tisdag 29 december 2009

Ickerökare tack!

Det är så otroligt skönt att man sedan ett halvår kan säga "ickerökare tack", är jättestolt över mig själv. Det är så skönt att kunna gå på bio utan att vara så jävla röksugen eller att behöva jaga cig mitt i natten när dom är slut, framför allt så är jag stolt över att kunna vara en bra förebild för A efersom jag är den enda levande föräldern ( om man inte räknar S då, som har tagit på sig papparollen väldigt bra).

Dagen har annars gått i lugnets tecken, var till IKEA en runda men hittade INGENTING, helt otroligt, brukar alltid komma hem med nåt skräp som man ändå inte behöver. Sedan var jag mamma och A på citygross och handlade lite sånt där som man måste ha. Väl hemma så tog vi en långpromenad och A cyklade, skönt att få lite frisk luft faktiskt.


Imorgon ska jag jobba igen och jobbar hela nyår, men det är faktiskt helt OK om man är inställd på det, så nu ska jag hoppa in i duschen och krypa ner bredvid min sambo.. Natti

Inga kommentarer: