fredag 1 januari 2010

Slut på 2009!!

Då har det gått ett ytterligare ett år av ens liv, tycker väl att året som har gått har varit över förväntan faktiskt. Jag har en underbar familj och i somras fick jag dessutom ett fast jobb,sen att man dessutom har helt otroliga vänner gör inte året som gått sämre precis. Sen kan man ju givetvis önska en massa andra saker som ekonomiskt oberoende m.m. men överlag så är jag väldigt tillfreds med mitt liv, och det var längesen jag kände en sån här trygghet, tror inte att jag gjort det sen jag flyttade till Kalmar iallafall, men det känns som det äntligen har vänt för min del med.

Jag hoppas att 2010 kommer bli minst lika bra år. Att alla mina nära och kära får vara friska och glada.

På nyårsafton jobbade jag hela dagen men det var faktiskt jättekul att jobba då, eftersom gästerna checkade in redan dagen innan nyårsafton så man lär känna dom rätt bra faktiskt. På nyårsafton hade vi två bröllop var av det ett av dom var jag vittne på, jättekul!! sen på kvällen hade vi fyra rätters supè med dans och vid tolvslaget hade vi fyrverkerier. Det känns verkligen i kroppen att man jobbat, man är inte van efter att varit sjukskriven ett tag..

Inga kommentarer: