måndag 21 december 2009

Jobbat

Idag började jag jobba igen efter en längre tids sjukskrining då jag halkade omkull på jobbet och bröt armen.. AJ AJ

Så nu ska jag alltså vara återställd, tyckte att det var otroligt roligt att börja jobba. Jobbar på Hotell Skansen i Färjestaden vilket jag har gjort i snart ett halvår. Jag trivs bra tycker jag och det är ett varierande arbete mellan restaurangen och receptionen. Idag smygstartade jag lite och måste säga att man blir lite lätt förvirrad efter att ha varit borta ett tag, men tycker ändå att det flöt på bra.

Efter jobbet åkte jag till Maxi för att handla lite och där sprang jag på S, V, L och O som var ute och julhandlade vilket inte jag gjorde. Jag skulle bara köpa lite bröd och mjölk kunde ju ha valt en mindre affär för det men jag gillar Maxi och jag hittar allt där.

Sen hem till en kinkig liten kille som fick sin 2:a vaccination i morse så han var inge vidare pigg när jag kom hem så vi köpte pizza och kollade julkalendern hela familjen (inkl mamma då) innan vi nattade min söta pojk. Nu håller även jag på somna så det är dags att krypa ner i sängen till min älskling.

Natti

Inga kommentarer: