söndag 20 december 2009

Söndag i soffan


Nu ligger jag och mamma i soffan och kollar tv. Ska snart gå ut med hunden fast det tar emot. Undrar om jag kan lära henne att gå på lådan kanske. Det är -13 grader ute. Jag behöver en bastu. Om vi köper hus här framöver så står bastu högst upp på önskelistan. Fast det är ganska skönt med lägenhet också, man behöver inte skotta snö eller annat tråkigt. Både jag och S är nog ganska lata på det viset. Gör inte mer än vi behöver.


Idag var vi ju i Läckeby hos svärföräldrarna och åt mat, supergott och jättetrevligt som vanligt. Svärmor letade fram lite gamla kort när S var liten, sååå söt..=) Man blir nästan lite bebissjuk, tur att O och V finns om man vill gosa bebis. Min lilla bebis har blivit så stor nu. Man får knappt krama honom längre. Min lilla söt-nöt. Nu är det dags för kvällsprommis med Nertan. Fast hon ser inte heller ut att vilja gå ut..


Natti

Inga kommentarer: