måndag 14 december 2009

luciafirande på dagis


Har precis kommit från luciafirande på dagis.. Dom är sååå söta ju. Tycker att personalen har ett väldigt stort tålamod. Helt otrolig. Jag kan bli lite förundrad över hur lite jag känner dom andra föräldrarna. Är det jag som är dålig på att ta kontakt med människor eller?? Det kanska har blivit så i och med att man har mött så många falska människor, att man sluter sig lite för att skydda sig själv. Sen kan det ju vara att jag lämnar A så konstiga tider så att man aldrig träffar några föräldrar. Jag kan ju önska att dagis hade lite fler aktiviteter så att man lär känna lite andra föräldrar. Tycker själv att jag har bra kontakt med personalen som har stor förståelse för A och hans beteende. Nu har min lilla tomtenisse somnat sött..=)

Inga kommentarer: