fredag 18 december 2009

Storhandling

Idag var det storhandling inför jul med mamma och A så vi har härjat runt i alla affärer och trängts. Helt svettig när vi var hemma. Det var jättemycket folk ute och handlade idag så det var trångt och man kommer inte fram nånstans med vagnen. Jag kan bli grymt irriterad på sånt. När vi äntligen var hemma så somnade jag på soffan, helt slut. Tur att mamma är här hemma så man kan koppla av. Fast vi har ju våra duster. Vi är lika envis båda två på gott och ont.

När S var hemma från jobbet så gick vi till pulkabacken med A så han fick åka lite. Tyckte att det var rätt skönt ute på kvällen faktiskt. Nu har jag läst saga och nattat fjunet så nu har man lite egentid och det kan ju vara skönt. På måndag börjar jag ju att jobba igen efter att ha varit sjukskriven en längre tid. Ska bli skönt för jag är grymt trött på att vara hemma nu.
Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med min älskade sambo..=)

2 kommentarer:

Lisa sa...

Haha, kunde jag nu?? Superkul att du bloggar! Puss

Lisa sa...

Kunde jag? Kunde jag? Kunde jag?