söndag 13 december 2009

kalas..


Igår var den mest lyckade födelsedagsfirande någonsin tror jag.
Det började med av att jag vaknade av att A kröp upp i sängen och ville mysa. Det är verkligen det bästa som finns. Efter att ha fixat klart med smörgåstårta och städat upp så smyger jag in i sovrummet för att väcka min älskade sambo men han var allt annat än sugen på att kliva upp.

Vid halvtolvtiden kommer först S, M,V och L, C, O strax efter kom G och H sen kom Y och J.
Vi åt smörgåstårta och massa annat gott. Hade verkligen jättetrevligt. Sen följde A med G och H hem han skulle sova där för att jag och S skulle få en barnfri kväll. När alla hade åkt hem så var det bara att göra sig i ordning för fest nr 2.

Vi tog bilen till garaget där dom hade dukat långbord med öl och chips. Sen åkte vi alla 21 st till brofästet för en kväll med en trerättersmiddag och underhållning. Jag hade så kul, skrattade så jag hade ont i magen. Vilka dårar..=)

Jag och S var nog inte hemma förrän halvtre och då tog vi oss en varsin skinkmacka med senap på.. Sååå supergott.

Idag vaknade vi vid 12. Kom inte ihåg när jag senast sov så länge, men det var inte igår iallafall..
Var ut och cyklade lite på min nya cykel. Är så jätteglad för den.

Vi åkte senare på eftermiddan ut till läckeby för lite mat. GOTT.
Nu har vi äntligen kommit hem. Min kära snarkar på soffan och A leker med sina bilar. Har funderat på om A ska förbli ensambarn eller inte..Tänker mycket på det varje dag. Jag blir liksom inte yngre heller..

Inga kommentarer: