söndag 20 december 2009

Vinterdag


Idag fick jag sovmorgon. Sååå härligt..=) det händer ju inte allt för ofta nu för tiden. Efter att alla har ätit frukost gick vi till pulkabacken med A. Det var en helt fantastisk vinterdag efter att ha snöat i flera dagar så har det ju kommit en del snö, några minusgrader och strålande sol. När jag tittar på min fina familj så blir jag alldeles varm i bröstet. Att man kan känna sån kärlek..=) Känns som jag har hittat hem efter ett ha varit vilsen i hela mitt liv.


Nu har vi precis kommit hem och ska göra oss iordning för att åka till Läckeby på födelsedagskalas. Ska bli trevligt att fira svärfar tycker jag. Sen blir det hem och bara slappa i soffan och titta på Anna Ankas jul..=)

1 kommentar:

Lisa sa...

ÅÅ så skönt att du känner så! Det är ju så det ska kännas! Kram gumman!