fredag 11 december 2009

Fredagsmys!

Har haft en myskväll med familjen. God mat, ett glas vin, och bra tv.
Mitt i allt mys så hade jag tvättstugan ikväll, men de tycker inte jag gör så mycket faktiskt men när jag skulle hämta min tvätt så är den inlåst ..:O) Hur kan detta hända. Försöker tänka till och kommer fram till att jag måste boka tvättstugan imorgon med. Bara för att komma åt tvätten..

Jag hade ju en jäkla tur att det var ledigt, annars hade jag fått hängt på låset vi 6.00. Det hade ju inte vart så roligt en lördag.

Nu sover iallafall alla i familjen utom jag då. Funderar mycket på vilka som är mina vänner och inte. Ibland får man ta och sålla bort såna man inte mår bra av att umgås med. Det kan vara jobbigt men det är nödvändigt för att man själv ska kunna utvecklas. Jag har alltid varit lite konflikträdd men har blivit bättre på att stå upp för mig själv med åren.

Nu måste jag nog sova om jag ska orka med morgondagen med en massa härliga riktiga vänner på besök..=)

Natti

Inga kommentarer: