tisdag 15 december 2009

En helt vanlig dag


Idag lämnade jag min kära A på dagis vid 9 sen åkte jag och hämtade lite julklappar som jag har lagt undan tills idag ( kan ju inte köpa dom när fjunet är med ) sen sprang jag in på hööks och bytte halsbandet jag köpt till Nertan men som var alldeles för stort.

Så jag tog helt enkelt med mig hunden in och provade..=)


Nertan är en 4 årig tik av rasen Stafford shire bullterrier. Vi köpte henne när hon var 2,5 år i borgholm av en dam som hade fött upp henne själv. Jag har tidigare haft en hund av denna ras och kan inte tänka mig nån annan hund. Den förra jag hade var en hane som hette Ozzy och han blev 14 år. Det var otroligt svårt att ta det beslutet att låta honom somna in och jag lovade mig själv att aldrig skaffa hund igen. Men nu sitter man här med en liten Nertan..=)


Inga kommentarer: