torsdag 10 december 2009

Min födelsedag..=)

Idag är det min födelsedag men det har inte känts så. Har suttit hos frisören heeela förmiddagen. Jobbigt när man vet att man har en massa annat att göra.
När jag äntligen var klar där så körde jag fort fort (kanske lite för fort) till dagis för att hämta min kära A.

A var på sitt sämsta humör när vi skulle åka till mitt jobb och träffa min chef F. När vi äntligen kom hem så var jag helt slut. Satte mig en stund vid datorn och läste alla som hade grattat mig på facebook. Man blir verkligen jätteglad för alla som kommer ihåg en. =)

Sen kom min kära S hem, han hade köpt en ny jättefin cykel av märket sjösala ( dyr) i födelsedagspresent till mig. Så vi tog en runda hela familjen. Åhh va skönt med en riktig cykel.

Jag åkte ut till ridklubben Udden där jag har bestämt mig för att börja rida en gång i veckan från och med nästa termin. Ser verkligen fram emot det samtidigt som jag är otroligt nervös.. men det är väl som att cykla- det är lite vingligt i början.

Nu är jag så trött så ögonen går i kors så jag ska ta ett snack med john blund..=) Natti

Inga kommentarer: