fredag 22 januari 2010

Sååå roligt..


.. att åka snowracer (eller bob som jag alltid har kallat de men ingen vet ju va de är här då ) man blir som barn på nytt, är så glad att vi har fått lite vinter i år. För det mesta gnäller man på snön men skulle verkligen sakna den om den inte fanns. Jag och A har åkt efter dagis S var med han också men han ävervakade mest. Det är grymt jobbigt att gå upp för backen efter varje åk viket var ett 20 tal gånger så jag och A var helt genomsvettig när vi gick hem, det behövdes ingen annan träning idag inte.


Idag är jag ledig vilket jag inte brukar vara fredagar så det blev tacos och Let`s dance med mys i soffan, bara älskar såna program och önskar jag kunde vara ledig varje fredag så jag kan följa det. Tycker att det är helt underbara människor som ställer upp i såna tävlingar och bjuder på sig själv.


Nu sitter jag här ensam, A har somnat och S är ute med hunden. Jag tycker det är skönt att bara njuta av tystnaden. Imorgon är det kalas för A så då blir det säkert fullt ös så det är bäst att gå och lägga sig så man orkar.

Inga kommentarer: