måndag 18 januari 2010

Måndag igen

Idag har det varit en bra dag, heeela dan. Har haft en välförtjänt sovmorgon idag, när vi hade vaknat och ätit frukost och vart ut med Nertan så bar det av till Maxi för att storhandla, det blev rätt mycket idag. Det är roligt att handla men jobbigt att bära in allt från bilen, tur att man har en sambo som hjälper en, fast han är också lite handikappad efter att ha fått en sträckning i muskeln vid armbågen, men som han sa till mig när jag brutit armen.. - du har ju en till arm älskling..Stackarn det är såååå synd om honom.

På eftermiddagen var det dags för A och simskola för andra gången, den här gången gick det mycket bättre men det kan ju bero på att jag gick ut från rummet idag. Han var så glad när vi var färdiga. Sen åkte vi hem och lagade lite mat det fick bli grillad kyckling och potatisgratäng.. mums. Sen var det gruppmys i soffan innan det var dags för min andra ridning på ridklubben udden och det gick jättebra den här gången och hoppas på lite mindre träningsvärk denna vecka för förra vecka kunde jag knappt gå. Så nu är det bara slänga sig i duschen för min älskade sambo klagar på att det luktar häst.

Inga kommentarer: