söndag 10 januari 2010

Jobbat

har jag gjort. Igår morse fick vi besök av min pappa som jobbar på kärnkraftverket i Oskarshamn så han var lite ledig så han passade på att hälsa på lite för han har inte varit hit, så vi var ut till Läckeby en snabbis och hälsade på innan jag var tvungen att åka till jobbet, jag började vi 12 , men han hann iallafall se vart vi bor och var jag jobbar.

Idag hade vi lite sovmorgon innan vi hämtade A på nattis. Sen var jag iväg på ett spinningpass på friskis och jag har inte tränat sen början av november, det är superjobbigt men sååå skönt efteråt. När jag kom hem var vi till pulkabacken så A fick åka lite på sin nya snowracer, fast det var så kallt, usch var jag frös. Önskar att man hade en bastu hemma. Nu har vi precis tittat på Ice age den första hela familjen..Mys
Nu ska jag natta min kära lilla son..

Inga kommentarer: