torsdag 7 januari 2010

Spelkväll

Igår hade vi en jättetrevlig spelkväll på Röda gatan, det var M, W och R sen P och hennes kompis M. Vi spelade Rappa Kalja, superkul faktiskt. När dom åkte hem gick jag vidare till en annan fest där det inte var alls lika roligt, önskar att jag hade stannat hemma. Jag var verkligen jätteledsen när jag kom hem. Det är tur att jag har en helt underbar sambo som tröstade mig, trodde inte att det fanns så fruktansvärt beräknande människor som bara vill förstöra för andra.. men det finns det tydligen. Att inte folk kan gå vidare med sina liv, att dom inte kan se att vi är en lycklig liten familj som inte låter någon förstöra det i första taget. Ett stort tack till L som messat idag, det betydde mycket. Det är tur att vi har så tryggt förhållande så man kan vara lugn, men man blir ändå ledsen och tappar tron på människor.

Idag har jag och A mysdag i soffan, funderar på pulkabacken men det snöar ju sååå mycket. Nu ska vi iallafall äta chicken nuggets sen får vi se om vi ska ge oss ut i ovädret.

Inga kommentarer: