onsdag 27 januari 2010

Vilken hemsk dag..

..igår var det en mindre bra dag i mitt liv men det måste väl finnas såna med antar jag. För hur vore livet om allt var toppen jämt och ständigt. Var på dåligt humör redan när jag vaknade och vet inte riktigt varför, tur att A var på strålande humör. Sen var det dags och sätta sig hos tatueraren i 2,5 timme, ont som faan gjorde det. Jag är jättenöjd med resutatet.

Vid tre hade jag tid hos frisören och jag tycker det är jobbigt att sitta still så länge och försöka vara trevlig fast man inte är på humör. Så det var skönt när det var klart och kommer hem till en sambo som har ungefär lika bra humör som en annan var ju kanske det sista jag ville då. Var otroligt trött och sliten så jag lyckades somna i soffan vilket var väldigt skönt. Sen var det en viss person som gjorde mig väldigt besviken igår, tycker det är så tråkigt med folk som lånar och snyltar på andra som inte kan göra rätt för sig, men då vet man vilka man inte bjuder hem nästa gång. Jag är så nöjd med dom vänner jag har så jag behöver inga fler. Man blir ändå ledsen på hur folk kan bete sig och ändå inte skämmas.

1 kommentar:

Lisa sa...

Fy vad tråkigt! Ring om du vill! Och så måste du ju lägga ut bild på tatoon... Innan den är läkt :)