tisdag 17 januari 2012

Morgonpigg

Förstår inte hur man kan vara så morgonpigg. Och det är inte bara för att jag har barn för jag brukar vakna innan honom. Det är skönt att man bor i hus nu. När jag bodde i lägenhet så kan man ju inte börja dammsuga vid 5 på morgonen. Tror inte att det skulle uppskattas av grannar som inte är fullt så morgonpigg som jag.

Idag har jag bestämt att bara vara hemma och stöka. Städa källaren och sortera och slänga en massa skräp som man har sparat i alla år. Ska ju nämna att jag har lite separationsångest vad gäller mina saker. Min sambo är likadan fast han slänger inte för det kan vara bra och ha, men vad gäller mig så är det av känslomässiga skäl. Minnen helt enkelt. Jag brukar en gång om året ha min egen nostalgitripp med både skratt och gråt. Om någon såg mig då så skulle dom absolut tro att det är något allvarligt fel på mig. Men det bjuder jag på..=)

Inga kommentarer: