söndag 22 januari 2012

Dagens bravader

Idag vaknade jag vid 9.00 efter att ha sovit väldigt dåligt. Har haft fruktansvärda magsmärtor. Det började redan igår kväll när jag jobbade. Somnade inte förrän halv fyra.

När jag till slut masat mig ur sängen gjorde jag smörgåstårta slog in lite paket till mitt hjärta medan Snucke hämtade honom på nattdagis i stan. Sedan tog jag en långpromenad med Nertan. Det blåste och snöade och jag var helt dyngsur när jag kom hem, fast det var samtidigt väldigt uppiggande.

Vid 14.00 ramlade de första gästerna in och det var mina svärföräldrar och strax efter kom Lisa,Calle och Oscar. Vi fikade och barnen lekte för fullt. Sedan kom Margitha,Wallinder och Robin med. Så det var fullt hus och väldigt trevligt. Arvid var väldigt nöjd med alla presenter och uppvaktningen av hans födelsedag (fast han fyller på tisdag).

Efter att alla har åkt däckade jag i soffan helt slut. Och imorgon är det måndag. Ny dag och nya äventyr..=)
Natti Natti

Inga kommentarer: