fredag 13 januari 2012

Fredag den 13:e

Idag är det fredag den 13:e och det innebär ju som sagt otur fast jag vet inte om jag riktigt tror på det där. Jag menar otur är väl ganska jämt fördelat över året. Iallafall för min del. Men det är väl för att folk ska ha något att skylla på för att allt gått åt helvete. Det är liksom lättare att hänvisa till ett datum en sin egen dumhet. Jag ska iallafall gå och köpa en lott. 

Annars rullar livet på som vanligt, inga överraskningar direkt men det hade jag inte väntat mig heller. Fast jag älskar överraskningar. Man kan ju inte få allt. Jag är rätt krävande som det är. Har lärt mig att vill man ha något så får man fixa det själv. Man kan ju inte sitta och vänta på att ett under ska ske. Vänta är inte min starka sida men jag jobbar på det.

Idag ska jag för övrigt jobba på Larmgatan 10, och det ska bli kul att träffa lite folk och bara skratta och ha kul. Jag behöver socialtränas lite nu.

Inga kommentarer: