tisdag 10 januari 2012

Januari

Januari är en otroligt trökig månad, fast å andra sidan så har jag längtat efter lugnet. Att slippa stress med jul nyår och allt annat som måste göras. Nu när det äntligen är lugnt så kan jag sakna tempot. Att alltid ha fullspäckat schema. Men det är ju jag i ett nötskal, tröttnar på saker och ting.

Jag har ju egentligen en massa att göra fast jag får liksom inget gjort. Får mer gjort om man har häcken full. Är inte det märkligt??

Nu försöker jag bara få dagarna att gå, tur att jag jobbar lite extra på larmgatan 10 för annars hade jag väl inte kommit ut bland folk överhuvudtaget. Man blir ju mer eller mindre folkskygg när man bara går hemma och driver så man får i princip tvinga sig själv att göra saker.

Ser fram emot den 28:e när vi ska ha en tjejfest. Det ska bli så himla kul. Det är så sällan vi träffas. Att få göra sig fin och sminka sig. Det är ju inget man gör till vardags precis. Nu är målet att gå ner i vikt, blir svårare och svårare med åren. Men nu har jag gett mig tusan på att lyckas. Målet är att väga 60 kg igen fast det lär ju inte ske i en handvändning precis. Skam den som ger sig.

Inga kommentarer: