tisdag 21 december 2010

Julledig


Idag jobbade man sista dan innan man är julledig ända till på tisdag. Det var hyfsat lugnt på jobbet så man gick och poade lite och pratade lite skit med kocken. Vi kom fram till att jag umgås mer med honom än min sambo. Helt sjukt ju. Är iallfall glad att jag har otroligt bra arbetskamrater som jag trivs otroligt bra med. Iallfall så har jag landat hemma och gått en väldigt snabb runda med hunden med betoning på SNABB för det är superkallt ute, -20 tror jag nog. Nu sitter jag med ett glas pinot noir från bourgogne och bara njuter av tillvaron och är mig otroligt tacksam för att jag har det så bra med min familj och mitt jobb. Jag vet att jag är värd att få vara lycklig och det ÄR jag verkligen men resan dit har varit lång och jobbig. Imorgon åker vi norrut och närmare bestämt Sandviken för lite julfirande med familjen och det ska bli otroligt mysigt. Det är en dryg resa men vi tar det lugnt för vi har inge bråttom. GOD JUL alla mina kära vänner

Inga kommentarer: