måndag 3 januari 2011

längesen nu


Nu var det ett tag sen jag skrev nåt här och orkar inte riktigt skriva allt som har hänt men ska försöka sammanfatta det lite kortfattat, har firat en jättemysig jul i Sandviken med min familj. Massa god mat och tomte och allt. Arvid var överlycklig över alla julklappar och den fina tomten. Mamma följde med oss tillbaka till Kalmar och resan ner gick lika bra som den gjorde upp så nu har hon storstädat våran lägenhet vilket var välbehövligt. Nyåret firade jag på Hotel Skansen i år igen..=/ Allt gick visserligen jättebra men man vill faktiskt vara hemma med sin familj på såna högtider speciellt när Arvid har blivit större nu.







Nu har mamma åkt tillbaka till Åshammar och vi återgår till vardagen med allt vad det innebär. Idag har Lisa, Calle och Oscar vart här på besök och det var så roligt att se dom igen, det går alldeles för länge mellan gångerna. Imorgon är jag ledig med och då ska jag och Arvid mysa hela dan.

Inga kommentarer: