fredag 3 december 2010

Mardrömmar


Hur mycket mardrömmar kan man ha på en och samma natt egentligen? Har vänt och vridit på mig hela natten. Slutade jobba strax efter tolv i natt och det hade kommit ett par decimeter snö under dan så det tog ett tag att gräva fram bilen, tycker faktiskt att det kan sluta snöa nu. Har kommit en massa snö och nu är det inte roligt längre. Så var inte hemma förrän 00.30 och somnade nog inte förrän 01.30 och sen vaknar min kära Arvid kl 05.45. Känner mig bara liiiite sliten just nu. Då var det bara att piggna till och se glad ut börjar ju jobba vid 11 igen. Om man bara kunde få sova en liten liten stund så skulle jag vara den lyckligaste.




Igår skulle vi ha varit två som jobbade på dan för vi hade mycket konferenser men han satt fast på södra öland av ovädret så då var det bara att lägga i 2:ans växel och jobba lite snabbare. Jag kan inte riktigt förstå hur man bosätter sig på södra öland utan körkort. Hur tänker man då då. Hur eller hur så är jag glad att Sandra är tillbaka till jobbet idag (saknad). Idag är det julbord för hela slanten så det är bara köra på.