lördag 4 december 2010

Lördag igen


Då var det lördag igen. Vad veckorna går snabbt, livet bara springer ifrån mig och jag hinner inte riktigt med att göra allt jag vill. Igår slutade jag hyfsat tidigt iallafall och det är jag otroligt tacksam för, men hade grymt dåligt samvete när jag åkte hem för att jag lämnade alla. När jag kom hem så satt mina svärföräldrar hemma och tittade på tv (kan man ha bättre svärföräldrar?? Nä tror inte de), dom hade hämtat Arvid på dagis för Snucke jobbade över (som vanligt). Så jag nattade Arvid sen somnade jag på soffan och vaknade vid 01.00 av att Snucke fortfarnade inte hade kommit hem så jag blev lite orolig så jag var tvungen att ringa och kolla. Då hade han jobbat 18 timmar så han var också rätt trött om man säger så.




Idag ska jag snart till Udden för att rida igen för jag missat min ridning i höstas så jag har pyltat på mig en himla massa kläder så frågan är ju om jag ens kommer upp på hästen. Sen blir det hem och plugga vin för på tisdag har vi slutprov och då gäller det ju att vara förberedd efter det är det jobb med julbord som gäller, har låsningen idag och det lär ju garanterat bli supersent.

Inga kommentarer: