söndag 12 december 2010

Vilken fest


Igår var det dags för det årliga julbordet med Antes och det verkligen jättekul, helt underbara människor som är otroligt enkla att ha och göra med. Vi började på krögers vid fyratiden (vilket är väldigt tidigt enligt mig) för att fortsätta till Helen och Jörgens för julbord. Det var jättegott och många snapsar senare snubblade vi iväg till Harrys. Jag och snucke åkte hem ganska tidigt (kommer inte ihåg när faktiskt) Somnade med kläderna, smink och linser i. Vaknade vid sex och det gjorde fruktansvärt ont i mina ögon såg inget på flera timmar och tänkte att nu har jag blivit blind med. Somnade om med en sprängande huvudvärk och svor att jag aldrig skulle dricka någon form av alkohol mer.Vaknade till fram emot elva och var något piggare då faktiskt. Dagen har gått i komans tecken har bara slappat hela dan. Fram emot eftermiddan kom Arvid hem och vi låg och mös i soffan. Tittade på filmen Upp men somnade redan i inledning så det var ju bara Arvid och Snucke som såg den. Hur trött kan man bli egentligen?

Inga kommentarer: