söndag 21 november 2010

Underbar lördag


Igår hade vi en underbar lördag, trots det ruggiga vädret. Jag tänkte lägga mig i soffan och plugga lite vin men somnade så klart. Otippat. Jag hade lovat att göra mat, vi skulle äta potatismos och falukorv men min älskling hade fixat allt klart tills jag vaknade och då ska jag nämna att han INTE kan laga mat (förutom att koka makaroner på sin höjd). Så jag undrade lite hur han hade fixat detta? Och han hade fått ringa sin mamma och frågat om potatismosen för han ville inte väcka mig. Såååå söt. Det är såna små saker som gör mig glad och lycklig.Efter maten var det dags för Fia med knuff med hela familjen. Jag vann med Arvid tätt efter och Snucke på sista plats. Det känns bra eftersom jag är en sån dålig förlorare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Antoooofi!
Du får lära dig förlora innan ni kommer hit och spelar spel i Jul! ;-)