lördag 20 november 2010

Ledig


Idag är man ledig fast det är lördag. Helt otroligt.( tack för det Fredde ) Den har jag spenderat med min underbara och lite halvknasiga och framför allt helt underbara familj. Har varit till Läckeby och hälsat på svärföräldrarna sen varit och inhandlat vin, en från portugal och en från Italien i studiesyfte givetvis. Så nu blir det til att plugga lite till sen blir det laga lite mat och slappa i soffan. Arvid är på myshumör och då är det bara att passa på för han blir mer och mer svårkramad. Man får passa på att pussa han när han sover. Han börjar bli stor min lilla kille. Tiden bara springer iväg och man funderar vart åren tog vägen. Detta innebär ju såklart att även jag blir äldre och förhoppningsvis klokare vilket jag betvivlar ibland.

1 kommentar:

Lisa sa...

Nu MÅSTE vi få iho VÅRA familjer i vin och spelkväll tycker jag! Kram