måndag 22 november 2010

Ridning


Idag var det ridning på udden som vanligt men när jag kommer dit visar det sig att världens bästa ridlärare är på kurs och har blivit ersatt av en annan som INTE gillas. Hon är spydig, otrevlig och allt bara går åt helvete när hon visar sig. Så nu funderar jag på att skicka ett klagomail till udden om att jag tänker inte betala för den skiten. Jag var så arg på vägen hem så jag hade svårt att hålla mig på vägen. Jag tycker ju att man kan informera om att man ska få någon annan så att man har möjlighet att lämna återbud iallafall. Överreagerar jag eller? I övrigt har jag haft världens märkligaste häst dom sista gångerna, Laban heter han. Nu när jag har lugnat ner mig en aning så kan jag fundera över hur vissa får kalla sig ridlärare? det är ju såna som får folk att tröttna på ridning. Varför inte bara inse att man inte passar att vara det?

Inga kommentarer: