måndag 8 november 2010

Händelserik dag


Idag har det gått i ett hela dan. På förmiddagen var jag till öland och hjälpte Camilla med hästen, vi var till Mats Torstensson som skulle hjälpa henne att rida till hästen. Det är faktiskt intressant och väldigt lärorikt att titta på när någon av dom högre klasserna rider. Så då blev man allt sugen att köpa egen häst, men det får vänta några år eftersom det finns andra planer först.


Sen var jag och Arvid hem och vände sen var det utvecklingssamtal på dagis i vanlig ordning den här tiden på året och det gick jättebra han är social och kreativ enligt fröken och jag kan bara hålla med. Så man var stolt som få när vi travade iväg hemåt för att laga middag.


När Snucke kom hem så möttes vi i dörren och jag åkte till Udden och red och idag var det dags för dressyr och jag fick Laban och han är en väldigt märklig häst måste jag säga, men det är roligt att prova olika hästar för det är en himla skillnad. Fast det är ju som med människor, vissa går man ihop med och andra inte.

1 kommentar:

Lisa sa...

Tur att vi går ihop! :D