söndag 21 februari 2010

Utekväll..

..på byn. Igår hade vi ordnat barnvakt för att gå ut och äta och dricka lite gott. Efter mycket om och men så landade vi på Larmgatan 10 vilket visade sig vara väldigt lyckat men å andra sidan så har vi aldrig varit missnöjda heller dom gånger vi har ätit där. Nackdelen var väl att det var rätt mycket folk och det blev en del väntan men jag tycker att det inte gjorde så mycket för maten var verkligen supergod, jag åt Oxfile med vitlökssås på het järnplatta samt potatisgratäng och min sambo åt Djävulsstek vilken tydligen var väldigt stark. Efter maten satte vi oss i loungen och tog en drink och pratade lite. Efter ett tag kom E min kära jobbarkompis samt lite annat löst folk..=) så vi gick vidare till Lilla puben där F dök upp och sen gick jag till Harrys en runda och sist men inte minst Olearys där vi träffade lite känt folk. Sen kom E:s mamma och skjutsade hem oss. Jättesnällt av henne. Tycker att det är rätt strongt av E att jobba idag det hade inte jag pallat tror jag. Vi vaknade strax innan ett på dan idag vilket inte har hänt på år och dar, men det var skönt att få sova ut faktiskt.

Inga kommentarer: