onsdag 10 februari 2010

Egodagar..

.. är ju helt underbart ibland, att bara ta hand om sig själv ( och i detta fall även min kära syster ). Nu har jag skjutsat min syster till flyget efter att hon har varit här sen i söndags. När hon kom så gjorde vi en stooor smörgåstårta för att vi firar hennes födelsedag nu när hon ändå är här. Sen låg vi helt utslagen i soffan.

Senare på kvällen tvingde min hurtiga syster med mig ut på en långpromenad med Nertan och det var faktiskt skönt men det blir inte av annars eftersom det är så tråkigt att gå själv, men nu har jag bestämt mig för att det ska bli en vana varje morgon efter att jag har lämnat A på dagis. Så från och med NU ska jag börja ett nytt mer hälsosamt liv så jag har blivit medlem på funbeat.se där man registrerar all sin träning och där kan jag och syrran peppa varandra.. kul kul ju.

Igår var vi på Skansen och SPA:ade det var så underbart skönt, jag somnade och sov i TVÅ timmar, hur trött är man inte då då??
Sen fick vi ansiktsbehandling av den bästa hudterapeuten O, helt underbar på alla sätt och vis så om ni inte har varit dit så är det verkligen dags. En superskön EGO dag som alla behöver ibland för att orka med vardagen.

Idag har vi shoppat och det är inte allt för ofta jag gör det för jag tycker att det är rätt jobbigt att springa i affärer och trängas. Så när vi kom hem så var vi helt slut och somnade på soffan. Sen skjutsade vi henne till flyget vilket är lite sorgligt eftersom man inte vet när vi ses nästa gång, så jag grät jättemycket på väg därifrån. Saknar henne redan.

Inga kommentarer: