tisdag 23 februari 2010

En helt vanlig tisdag..

.. i familjen Andriainen/Johanssons liv börjar med att man har tvätttid klockan 06:00?! Det bor 90% pensionärer i området som för det mesta är uppe vid kl 05, Varför finns det bara tvätttid kl 06?? Hur eller hur så var et bara att gilla läget och pallra sig ut och då visar det sig att det har kommit en decimeter snö till. Det gör ju inte en på bättre humör om man säger så.. Kan ju nämna att jag flyttade till Kalmar för att jag var trött på snön, om jag mot all förmodan skulle vilja ha snö så tar jag då en skidresa till alperna eller dyligt.

På eftermiddagen när det hade slutat snöa så var jag och A ut och byggde en snögubbe, man får ju passa på när det är töväder. Ikväll ska vi på husvisning i Läckeby vilket ska bli jättespännande.

En annan rolig grej i morse var att jag bokade campingen till Sweden rock det fick bli Runessons camping, så nu är det bara för oss att beställa biljetter. Ska bli sååå kul.

1 kommentar:

Lisa sa...

GUUTT! Jag ska på Aerosmith på torsdagen!! :) Puss!