söndag 28 februari 2010

Sen sist..

..har det hänt en hel del. Vi var ju som sagt på husvisning i Läckey, men det var inte mycket att ha. Det krävdes en massa pengar för renovering vilket inte vi tyckte att det var värt. Fast å andra sidan så bor vi faktiskt väldigt bra här på röda gatan, det är nära till dagis och andra bekvämligheter. Annars har jag jobbat på som vanligt men idag har jag varit ledig och då vankades det kalas för lille V som fyllde 1 år i veckan. Det var faktiskt första gången vi var hemma hos dom, A skötte sig väldigt bra idag faktiskt, han var mest intresserad av sköldpaddorna.

Efter kalaset så var vi hem en runda och bytte om sen var det till garaget och greja med chevan. Jag skrapade bort lacken och S monterade bort diverse lister. Den kommer garanterat att bli jättefin när den blir klar. Vi funderar lite på vilken färg den ska ha. Jag tror det lutar åt svart, det tycker iallafall jag skulle vara snyggt. Nu ska jag läsa en saga åt min älskade pojk, idag blir det Alfons Åberg

Inga kommentarer: