tisdag 1 februari 2011

Arvids barnkalas


I söndags var det dags för Arvids barnkalas. Det var 7 barn som kom fast det kändes som 57. Vi hade hyrt en trollkarl och det var mycket uppskattat, både av vuxna och barn. När alla hade gått hem såg lägenheten ut som ett bombnedslag och jag var helt slut. Tur att jag hade en snäll sambo som städade upp allt, vad skulle jag göra utan honom.


Barn säger ju alltid så roliga saker och idag var inget undantag.
Arvid sa: -Mamma när jag blir stor får jag bestämma ALLT.
Jag: - Ja då får du tvätta, städa och betala räkningar själv med.
Arvid:- Meen mamma! Jag ska ju bli kär då, så då behöver jag inte det.
hahaha, vilken sötnöt. Mitt hjärta!!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Hahaha, det är SÅÅ det fungerar!! :) *sötis*

Sahra sa...

Åh GRATTIS Avve!! =) Hoppas han hade en kulig dag, hälsa till honom.. Dags att ses snart igen?

Kraam