fredag 29 oktober 2010

Vin vin vin


Det enda som snurrar i mitt huvud är vin och vinframställning. Tycker att det är jätteroligt. Var till systembolaget och köpte 3 olika franska viner igår. Vart faktiskt lite förvånad över hur okunniga dom är där. Inte för att jag är kunnig men dom ska ju ändå veta vad dom säljer. När jag frågade efter vin från ett speciellt område i frankrike så kollade dom helt frågande på mig och hänvisade till deras hemsida om jag ville veta mer?? Dags att uppdatera personalen kanske?


Hur eller hur så är det ju inte så kul att sitta själv och prova. Man har liksom ingen att bolla sina intryck med. Om det är någon som är villig att ställa upp så skulle jag bli jätteglad..

2 kommentarer:

Lisa sa...

Haha! Alltid snäckan!!

Anonym sa...

fråga efter josefin på systemtet i giraffen...