söndag 9 maj 2010

Ännu en söndag..


.. i mitt liv. Idag började jag dagen med en välbehövd sovmorgon. Skönt eftersom det blev rätt sent på jobbet igår. Hämtade A på lysmasken och åkte direkt hem till L, C och O. Så kul att träffa dom eftersom det inte var igår direkt och O växer så det knakar och traskar omkring för fullt. Helt underbart söt.


Sen var jag och A på maxi och handlade lite och S ringde och sa att mina kära svärföräldrar skulle komma förbi på sen lunch. Lite smått panikslagen stressade jag hem för att dammsuga och plocka undan det värsta..pust.

När dom kom så åt vi hamburgare och sen råkade jag somna i soffan av ren utmattning, pinsamt.


Eftersom S har haft jouren på bärgningen så fick han ett jobb som jag och A följde med på. det var en älgolycka och som tur var var det ingen som var skadad, förutom den stackars älgen som ett par jägare fick ta hand om. Nu har vi landat hemma och A är i säng och jag ska krypa ner i soffan och bara njuta av min lediga dag.

Inga kommentarer: